Bakkerij Koenen lanceert nieuwe huisstijl

Bakkerij Koenen lanceert nieuwe huisstijl

Bakkerij Koenen lanceert op 23 oktober met veel trots hun nieuwe huisstijl.
In een geheel nieuw jasje is Bakkerij Koenen klaar voor de toekomst.

Naast dat de uitingen op de bussen en winkels werden aangepast, zijn ook de winkeldames voorzien van nieuwe kleding. Bakkerij Koenen kiest voor warme kleuren en een opvallend logo met herkenbaarheden. Het logo komt terug op verschillende manieren die alle drie dezelfde herkenbaarheden hebben. Hiermee wilt Bakkerij Koenen de naamsbekendheid nog verder uitbreiden tot een onmisbaar familiebedrijf.

Echte Bakkers Gilde
Bakkerij Koenen was sinds 1992 lid van het gilde “Echte Bakkers” en heeft het bedrijf mede door het gilde zien groeien.
Met inmiddels 10 eigen winkels en een grootbestand aan zakelijke klanten is Bakkerij Koenen het gilde ontgroeid en gaat het verder op eigen benen.
Bakkerij Koenen bedankt het Echte Bakkers Gilde voor de jarenlange samenwerking en ondersteuning!

Website(shop)
Ook heeft de nieuwe huisstijl geleidt voor een realisatie van een nieuwe website met geïntegreerde webshop.
Het bestellen van Brood en Patisserie werk werd al goed opgepakt, maar met deze webshop gaat het nog makkelijker.
Kijk gerust eens op de website van Bakkerij Koenen, want al dat lekkers wilt u niet missen!